Als het in een team of tussen teams niet lekker loopt:
|
ServiceCultuurMogen wij je de vraag stellen: waar zit de pijn in je organisatie? Het antwoord zou kunnen zijn:
Voor organisaties die een servicecultuur, klantgerichtheid en professionele teams willen ontwikkelen, bieden wij onderzoek, advies en training.
|
nanoCoaching
In samenwerking met Ampersand hebben wij een online 'coaching-just-in-time' tool ontwikkeld voor onder andere Telefoonvaardigheden. nano.COACH: stel je vraag en krijg just-in-time coaching op afstand. Na de training bieden wij ondersteuning op de werkplek. Op het moment dat een medewerker ergens tegenaan loopt, neemt hij/zij contact op met de trainer/coach via nano.COACH voor advies. Ook ontvangt de medewerker vragen, lesmateriaal en kleine opdrachten van de trainer/coach.
Interesse in een demo? Neem contact met ons op. |
We staan in het vakblad Installateurszaken
|
Waar zit onze kracht? Het in beweging krijgen van mensen richting het doel dat de organisatie voor ogen heeft | Bevlogenheid en betrokkenheid | Ervaring | Een arsenaal aan methodes en wetenswaardigheden die we kunnen toespitsen op de vraag en situatie | Gericht op wat nodig is | We hebben alleen geen gesneden koekjes en gespreide bedjes. Maar wel heel veel tools en interventies om samen mee aan de slag te gaan.
CultuurTrajectenHet loopt niet lekker met het team. Er is onvoldoende onderlinge samenwerking tussen teams en ook in het team kan het beter. De teams zijn eilanden zonder brug. Teams met verschillende culturen botsen met de organisatiecultuur.
Management en medewerkers zitten niet op 1 lijn. Dit zijn thema's die in onze trajecten naar voren komen en daar gaan we mee aan de slag. |
CoachingOp de werkplek gebeurt het, dat is de basis van de organisatie. Daar loop je soms ongewild vast in je eigen patronen of in de teampatronen. Dan blijkt het lastig te zijn om zelf iets te veranderen of aan te passen. Een frisse blik en een interventie is wat we inzetten om een medewerker, manager, team of organisatie weer in beweging te krijgen.
|
TrainingWat doe ik eigenlijk? Een organisatie in beweging vraagt iets van alle medewerkers. Beweging leidt tot verandering en verandering leidt tot nieuw gedrag. Maar wat is het nieuwe gedrag wat we willen laten zien aan de interne en de externe klant? En hoe zet je dat in bij verandering? Onze trainingen zijn gericht op bewustwording van het effect van het eigen gedrag en het ontwikkelen en opfrissen van kwaliteiten en vaardigheden.
|
Onze nieuwsbrief is een platform vol inspiratie met interviews, columns en voorbeelden over service verlenen aan interne en externe klanten. Je ontvangt de nieuwsbrief 9 keer per jaar. Door je aan te melden geef je toestemming om jouw gegevens te verwerken. Als je nieuwsbrieven van ons ontvangt, registreren wij de interacties, met als doel te analyseren hoe onze nieuwsbrieven worden gelezen. ServiceCultuur gebruikt deze gegevens niet voor andere doeleinden en zullen niet aan derden worden verstrekt.
|