SERVICECULTUUR
  • Home
  • Voor wie
  • Diensten
    • CultuurBarbarenSpel
    • Tools
    • Werkwijze
  • Blogs
  • Over ons
  • Contact
Foto

Kernwaarden in je DNA

In-company training (2 dgn)
​
De kernwaarden van de organisatie integreren bij managers en medewerkers, dat is de wens van iedere organisatie. Met deze training raakt iedereen vertrouwd  met de kernwaarden en is bekend wat de kernwaarden betekenen voor service en communicatie. Het doel van de training is het inzichtelijk maken van: zo gaan wij het doen.​

Waarom deze training?

De kernwaarden van de organisatie integreren bij het management en de medewerkers. Met het formuleren van kernwaarden ben je er nog niet. Wat betekenen de kernwaarden voor alle medewerkers. Hoe vertalen de medewerkers de kernwaarden in hun dagelijkse gedrag. En wat voor afspraken worden daarover gemaakt en hoe gaan we het doen. Dat is waar deze training over gaat. 

Focus

De focus ligt op de volgende onderwerpen:
  • Kernwaarden van de organisatie nader bekeken.
  • Beeld bepalen en gemeenschappelijk beeld van de kernwaarden.
  • Vertalen van kernwaarden naar gedrag.
  • Servicenormen en bijbehorend gedrag.
  • Klantgerichtheid in samenhang met de kernwaarden. 

Werkwijze

De training is interactief. Gezamenlijk creëren van eenduidigheid in interpretatie van de kernwaarden. Visualiseren van de kernwaarden. Deelnemers bedenken en oefenen vaardigheden waarmee ze de kernwaarden in hun dagelijks werk op een concrete manier kunnen toepassen. 
Contact

Opbrengst

Na afloop van de training zijn de deelnemers zich bewust van:
  • Wat de kernwaarden zijn.
  • Wat de kernwaarden inhouden.
  • Het gezamenlijke beeld van de kernwaarden.
  • Wat de afgesproken servicenormen zijn.
  • Hoe je de kernwaarden vertaalt naar concreet gedrag.
Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Home
  • Voor wie
  • Diensten
    • CultuurBarbarenSpel
    • Tools
    • Werkwijze
  • Blogs
  • Over ons
  • Contact