Leidinggevenden
Onze begeleidingstrajecten zijn altijd maatwerk vanaf 1 tot meer leidinggevenden
Workshops van 1 uur
- De kleur van onze paraplu! Kort en krachtig organisatiecultuur-inzichtspel. Interactief. Veel tips oogsten. Deze mini-workshop levert inzicht op en maakt onderwerpen van de organisatiecultuur op laagdrempelige manier bespreekbaar.
Reacties van deelnemers: "We hebben blauw nodig" - "Dit was leuk!" - "We zijn kleurrijker dan we dachten" - Kernwaarden in je DNA! Waar herken je dit in je teams?
- Zoek de coördinaten van je medewerkers! Speciaal voor teamleiders en managers die het leren van hun medewerkers willen stimuleren. Interactief gaan we aan de slag met situationeel leidinggeven. Aan welke knoppen kun je draaien om het leereffect van je medewerkers te vergroten.
Coachingstraject (3 tot 6 sessies)
Als leidinggevende wordt er tegenwoordig veel van je gevraagd. Leiderschap tonen, coachend leidinggeven, zelforganiserende teams, bedrijfsdoelstellingen halen en voorbeeldgedrag laten zien aan je medewerkers. Het gaat niet allemaal vanzelf. Soms is het fijn om daar met iemand van buiten over te sparren, uitgedaagd te worden en een spiegel voorgehouden te krijgen.
ServiceCultuur OnderzoekWat verwachten de medewerkers van het management en wat verwacht het management van de medewerkers als het gaat om de serviceverlening aan de klant?
Het ServiceCultuurOnderzoek verrast met verschillende invalshoeken en leidt tot inzichten en praktisch uitvoerbare actiepunten. |
CultuurBarbarenSpel
Aansluitend aan het ServiceCultuurOnderzoek kun je het CultuurBarbarenSpel inzetten. Dit door ons ontwikkelde spel is gebaseerd op de cultuurtypen van Cameron en Quinn. Het CultuurBarbarenSpel maakt op een laagdrempelige manier de huidige cultuur inzichtelijk en gewenste cultuurveranderingen bespreekbaar.
|
Met intervisie van lastige naar werkbare gesprekken
Vraag je je af waarom de samenwerking met een klant niet soepel loopt? Of waarom je toch steeds in een welles nietes discussie terecht komt met een collega? Met deze training krijg je inzicht in veel voorkomende communicatiestijlen en patronen in gesprekken. Je leert hoe je anders kunt reageren in een gesprek en daarmee je doel te bereiken. Lees meer...
Vraag feedback aan collega's
De 360º feedback Servicegericht werken geeft inzicht in persoonlijke ontwikkeldoelen voor de competenties klantgericht, samenwerken, feedback en kwaliteitsgericht. Het is een sterk instrument om te onderzoeken hoe medewerkers zich gedragen op de werkplek.