Onze trainingsmodules zijn onderdeel van het ServiceCultuurTraject, maar zijn ook los inzetbaar
Het instrument ben je zelf
In-company training (2 dgn) We kennen mondelinge en schriftelijke communicatie en natuurlijk ook miscommunicatie. Vol onbegrip vragen we ons soms af hoe het toch mogelijk is dat er niet goed wordt 'gecommuniceerd'.
In-company training (2 dgn) Service verlenen is een kunst. Wat je wilt is dat klanten over jouw organisatie zeggen: het is een prima club, daar moet je zijn. Hoe kan jij de klant verrassen? Deze training is geschikt voor leidinggevenden en medewerkers.
In-company training (2 dgn) De training is ontwikkeld om organisaties te ondersteunen bij het opfrissen en verdiepen van het geven en ontvangen van feedback. Er is aandacht voor zowel medewerkers, leidinggevenden als klanten.
In-company training (2 dgn) De kernwaarden van de organisatie integreren bij managers en medewerkers, dat is de wens van ieder bedrijf. Met deze training raakt iedereen vertrouwd met de kernwaarden en is bekend wat de kernwaarden betekenen voor service en communicatie. Het doel van de training is het inzichtelijk maken van: zo gaan wij het doen.