SERVICECULTUUR
  • Home
  • Voor wie
  • Diensten
    • CultuurBarbarenSpel
    • Tools
    • Werkwijze
  • Blogs
  • Over ons
  • Contact
Foto

Verras de klant


In-company training (2 dgn)
Service verlenen is een kunst. Wat je wilt is dat klanten over jouw organisatie zeggen: het is een prima club, daar moet je zijn. Hoe kan jij de klant verrassen? In deze training leer je over klantverwachtingen en belangrijke klantmomenten. Je verkent de mogelijkheden om de klant te verrassen.

Waarom deze training?

Service verlenen is een kunst. Wat je wilt is dat klanten over jouw organisatie zeggen: het is een prima club, daar moet je zijn. Om klanten aan je te binden doe je meer dan alleen de dienst leveren. Dat verwacht de klant tenslotte al. Het hoe weegt zwaarder dan het wat. Hoe heb je aandacht voor de klant. Hoe stem je af op de wensen van de klant. Hoe verras je de klant. En niet te vergeten... hoe zichtbaar is de service die je wilt uitstralen voor de klant.​

Focus

De focus ligt onder andere op de volgende onderwerpen:
  • Belangrijke klantmomenten.
  • Het bedenken van klantverrassingen.
  • Eigen invloed.
  • Eigen klanten.
  • Bewustwording.
  • Aandacht voor de klant.

Werkwijze

De training is interactief. Met spel, oefeningen en discussie worden de deelnemers meegenomen in de mogelijkheden om de klant kunt verrassen.
Contact

Opbrengst

Na afloop van de training zijn de deelnemers zich bewust van:
  • Klantverwachtingen
  • Jouw invloed om een klant te verrassen
  • De mogelijkheden om klanten te verrassen
  • Belangrijke klantmomenten
  • Kernwaarden van dienstbaarheid
  • Positief ombuigen van klachten
Anneke Gros: 06-53 64 98 58 | info@servicecultuur.nl
  • Home
  • Voor wie
  • Diensten
    • CultuurBarbarenSpel
    • Tools
    • Werkwijze
  • Blogs
  • Over ons
  • Contact