SERVICECULTUUR
  • Home
  • Voor wie
  • Diensten
    • CultuurBarbarenSpel
    • Tools
    • Werkwijze
  • Blogs
  • Over ons
  • Contact

ServiceCultuurTraject: werkwijze


Onze trajecten zijn altijd maatwerk vanaf 1 team tot de gehele organisatie
Foto

Herkenbare problemen die de servicecultuur belemmeren

  • Een gezamenlijke visie op serviceverlening ontbreekt.
  • Organisatienormen zijn niet vertaald naar teamniveau.
  • Medewerkers kunnen klantsignalen niet kwijt in de organisatie.
  • Er is geen aanspreekcultuur. 
  • Medewerkers en management komen te makkelijk weg met het niet nakomen van afspraken.
Foto

 Onderdelen van trajectbegeleiding

  • 0-meting van perceptie van de service van medewerkers.
  • Co-creatiesessies organisatie-breed voor onderzoek naar servicebeleving van interne en externe klanten.
  • Het maken van het CultuurBoek, een handboek of digitaal boekje waarin servicenormen zijn vastgelegd.
  • Sessies met management en medewerkers.
Contact
Foto

​Opbrengst

  • Gezamenlijke visie op serviceverlening.
  • Teamprocessen aangepast aan organisatienormen.
  • CultuurBoek met servicenormen.
  • Medewerkers en management maken de vertaalslag van servicenormen naar eigen gedrag.
  • Structureel overleg op managementniveau over klantsignalen en onderlinge samenwerking.
  • Medewerkers en management kennen hun rol in de aanspreekcultuur.
Anneke Gros: 06-53 64 98 58 | info@servicecultuur.nl
  • Home
  • Voor wie
  • Diensten
    • CultuurBarbarenSpel
    • Tools
    • Werkwijze
  • Blogs
  • Over ons
  • Contact