Horen, zien en niet zwijgen
In-company training (2 dgn)
De training is ontwikkeld om organisaties te ondersteunen bij het opfrissen en verdiepen van het geven en ontvangen van feedback. In deze training leer je elkaar aanspreken op gemaakte afspraken.
De training is ontwikkeld om organisaties te ondersteunen bij het opfrissen en verdiepen van het geven en ontvangen van feedback. In deze training leer je elkaar aanspreken op gemaakte afspraken.
Waarom deze training?
Organisaties varen wel bij een actieve aanspreekcultuur. Daarin neemt feedback geven en ontvangen een belangrijke plaats in. Feedback geeft ruimte aan ontwikkeling van optimale samenwerking tussen het management, medewerkers en klanten. Onze training is ontwikkeld om organisaties te begeleiden bij het opfrissen en verdiepen van het geven en ontvangen van feedback. Er is aandacht voor zowel medewerkers, leidinggevenden als klanten.
FocusDe focus ligt op de volgende onderwerpen:
|
WerkwijzeDe training is interactief. Deelnemers gaan aan de slag met een nieuwe aanpak rond het thema feedback in de driehoek management, medewerker en klant. Deelnemers wisselen praktijkgerichte kennis en ervaring uit en frissen hun kennis en vaardigheden op door veel te oefenen met verschillende methodieken en praktijkcasussen.
|
OpbrengstNa afloop van de training zijn de medewerkers zich bewust van:
|