SERVICECULTUUR
  • Home
  • Voor wie
  • Diensten
    • CultuurBarbarenSpel
    • Tools
    • Werkwijze
  • Blogs
  • Over ons
  • Contact
Foto

Horen, zien en niet zwijgen


In-company training (2 dgn)
​
De training is ontwikkeld om organisaties te ondersteunen bij het opfrissen en verdiepen van het geven en ontvangen van feedback. In deze training leer je elkaar aanspreken op gemaakte afspraken.

Waarom deze training?

Organisaties varen wel bij een actieve aanspreekcultuur. Daarin neemt feedback geven en ontvangen een belangrijke plaats in. Feedback geeft ruimte aan ontwikkeling van optimale samenwerking tussen het management, medewerkers en klanten. Onze training is ontwikkeld om organisaties te begeleiden bij het opfrissen en verdiepen van het geven en ontvangen van feedback. Er is aandacht voor zowel medewerkers, leidinggevenden als klanten.​

Focus

De focus ligt op de volgende onderwerpen:
  • De basisregels van feedback geven en ontvangen
  • Feedback met een punt.
  • Zelfrechtvaardiging en feedback.
  • Overtuigingen die feedback belemmeren.
  • Het effect van gerichte complimenten.
  • Feedback escaleren.

Werkwijze

De training is interactief. Deelnemers gaan aan de slag met een nieuwe aanpak rond het thema feedback in de driehoek management, medewerker en klant. Deelnemers wisselen praktijkgerichte kennis en ervaring uit en frissen hun kennis en vaardigheden op door veel te oefenen met verschillende methodieken en praktijkcasussen. 
Contact

Opbrengst

Na afloop van de training zijn de medewerkers zich bewust van:
  • Hoe zij feedback geven op gedrag.
  • Het belang van de dialoog aangaan bij het geven en ontvangen van feedback.
  • De eigen rol in het geven en ontvangen van feedback.
  • Het effect van een goed gericht compliment.
  • Dat elkaar aanspreken een onmisbaar instrument is voor de borging van de afgesproken organisatiewaarden.
Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Home
  • Voor wie
  • Diensten
    • CultuurBarbarenSpel
    • Tools
    • Werkwijze
  • Blogs
  • Over ons
  • Contact