ServiceCultuur Tools
Onze tools zijn onderdeel van het ServiceCultuurTraject, maar zijn ook los inzetbaar
CultuurBarbaren SpelOp zoek naar een teamspel? Wij hebben een eigen spelvorm ontwikkeld. Het CultuurBarbarenSpel maakt op een laagdrempelige manier gewenste cultuurveranderingen bespreekbaar.
|
360º Servicegericht WerkenDe 360º feedback Servicegericht werken geeft inzicht in persoonlijke ontwikkeldoelen voor de competenties klantgericht, samenwerken, feedback en kwaliteitgericht. Het is een sterk instrument om te onderzoeken hoe medewerkers zich gedragen op de werkplek.
|
ServiceCultuur OnderzoekWat verwachten de medewerkers van het management en wat verwacht het management van de medewerkers als het gaat om de serviceverlening aan de klant?
Het ServiceCultuurOnderzoek verrast met verschillende invalshoeken en leidt tot inzichten en praktisch uitvoerbare actiepunten. |
ServiceCultuur SpelHet door ons ontwikkelde ServiceCultuurSpel bestaat uit vier fasen van belangrijke klantmomenten:
Contact, Inventariseren, Uitvoeren en Follow-up. De kracht van het spel is dat het de deelnemers helpt servicenormen te bedenken die in hun situatie direct van toepassing zijn. |