ServiceCultuurTraject: uw service goed georganiseerd
Onze trajecten zijn altijd maatwerk vanaf 1 team tot de gehele organisatie
Onderlinge samenwerkingCultuuromslag maken
Teams van verschillende locaties worden samengevoegd en brengen ieder hun eigen cultuur mee. Hoe kan je medewerkers voorbereiden dat ze straks één team worden? Twee teams zijn samengevoegd maar het loopt niet zo goed als voorheen. Hoe kunnen ze effectiever samenwerken? Wij begeleiden het team of de teams met verschillende sessies. Vooraf inventariseren we waar de pijnpunten zitten, beschrijven processen en coachen ook individueel.
Doorlooptijd: twee maanden tot een jaar. Professionaliseren van teamsProfessionaliseren van werkgedrag
Voor teams waar het een en ander heeft gespeeld, is het soms lastig om de blik weer naar de toekomst te richten en een nieuwe koers te varen. Teams die al een tijd goed functioneren kunnen blinde vlekken hebben, en willen weten hoe ze zich verder kunnen professionaliseren. Wij begeleiden teams met hun vragen, ook op interim basis. Met elkaar onderzoeken we de processen waar ze verbeterd kunnen worden op effectiviteit en efficiëntie, met de kwaliteitsbril op van Plan-Do-Check-Act.
|
Klantgericht handelenHospitality op een andere manier
Wij begeleiden medewerkers in het professionaliseren van de ontvangst van bezoeker om een bijdrage te leveren aan de organisatiedoelstelling om de klanttevredenheid te verhogen:
Kernwaarden in je DNAOrganisatie- en teamnormen
Wij begeleiden teams in het helder krijgen van de team- en servicenormen met als doel de onderlinge samenwerking te verbeteren en de interne en externe klanttevredenheid te verhogen.
|
Klantgericht telefonerenIndividueel leertraject - nieuw!
Telefoongedrag professionaliseren? Weten wat de basisregels zijn voor:
Professioneel telefonerenVoor front- en backoffices
Hoe kan je de klanttevredenheid verhogen door professioneler telefonische klantgesprekken te voeren?
Een klantgericht front- en backoffice die zich blijven ontwikkelen, stralen professionaliteit uit. Wij voeren een 0-meting op de werkplek uit en geven feedback over onze waarnemingen. Deze waarnemingen en de leervragen van de medewerkers zijn input voor de sessies daarna:
|