Beleving van Fabia Hooykaas
Weeffouten, we vinden het nog steeds een woord dat precies de lading dekt. Weeffouten kunnen overal zitten, in de onderlinge samenwerking, in onduidelijkheid over afspraken, in de aanspreekcultuur, in de communicatie, in de ongeschreven regels of in de processen. Ons doel is om samen met de medewerkers, leidinggevenden en organisatie de weeffouten op te sporen en ermee aan de slag te gaan. Ons einddoel is om de interne dienstverlening (service) op orde te krijgen, waardoor je de klant ook betere service kan verlenen.
Om dat te bereiken, zijn er een aantal zaken die altijd van belang zijn en bij elke opdracht naar voren komen. De weg er naartoe is nooit hetzelfde maar de onderwerpen wel:
Je herkent het vast wel vanuit je eigen vakgebied. Het is een logica die steeds weer terugkomt. In onze contacten met klanten hebben we gemerkt dat een plaatje of beeld prettig werkt. Een plaatje praat makkelijker en zorgt ervoor dat je een eenduidiger beeld krijgt. En dat is altijd je doel met de klant want pas als je elkaar begrijpt, sluit je beter aan.
0 Comments
Leave a Reply. |
AuteursFabia Hooykaas Archief
Maart 2021
|