Beleving van Fabia Hooykaas
Ik loop naar hem toe en vraag of ik mij ook bij hem kan melden. Dat kan niet, is het antwoord en ik word teruggestuurd naar de drukke balie. Na 7 minuten ben ik aan de beurt. Ik steek mijn verhaal af en binnen een paar seconden is het geregeld. Ik moet mij melden bij balie 33. Ik kijk rond en zie dat de balies genummerd zijn tot met 13. Weer terug naar die drukke balie en nu maar even tussen door vragen waar balie 33 is. Die blijkt boven te zijn, speciaal voor bezoekers.
Die dag werkt mijn knie eigenlijk niet mee en daarom zoek ik de lift maar die kan ik niet zo snel vinden dus dan toch maar met de trap. Eindelijk aanbeland ik bij balie 33 en daar staan drie bewakers. Twee staan wat te hangen en eentje zit achter de balie. Weer mijn riedeltje afgedraaid en eindelijk ben ik aangemeld. Het heeft mij ruim 10 minuten gekost en mijn eerste indruk is niet best.
0 Comments
Blik van Anneke Gros
Waarom servicecultuur belangrijk is, lees ik in het boek ‘Kruip in de huid van de klant’ van Jonathan Kitching. ‘Je wilt voortdurend een goede indruk op klanten maken met geweldige service’. Hiermee kun je je onderscheiden van je concurrenten. Service en klantgerichtheid hebben de afgelopen jaren dan ook veel meer aandacht gekregen.
|
AuteursFabia Hooykaas Archief
Maart 2021
|